dinsdag 24 april 2012

Andwoord vraag: 11

Het voorlezen aan de kleuters:
Melanie:
Ik heb het boek voorgelezen: Het knapste varken van de hele wereld. De kleuters vonden het erg leuk, en luisterde heel goed. Het ging over een dik varken, en die kleuters moesten erg lachen toen ik zei dat het een dik varken was. Ik zelf vond het ook heel leuk
Groetjes Melanie,

Lotus:
Ik heb het boek Onder water, Boven water gelezen,
de kleuters vonden het een leuk boek en ze zijden dat ze erg hadden genoten !
alleen het duurde wel een beetje lang omdat er de hele tijd iemand doorheen zat te praten.

Jari:
Het luisteren ging erg slecht want ze zaten er vaak tussen door.
Ik stelden hun vragen daar gafen ze wel goed antwoord op.
We hadden 2  groepen in goep luisterenden een beetje een die ander niet.
Ze deden wel aardig.
Ik vond het zelf wel leuk maar ik vond het een beetje jammer dat ze niet luisterde dat was best wel stom, ze zaten me te schoppen.
groetjes jari

Dave:
Boek: het gobbel gobbel monster
Het was wel leuk want ze luisterde bij mij wel goed en ik heb ze het laten voorspellen
het was ook leuk omdat ze allemaal andere menigen hadden
maar het boek ging over een monster die onder een jongens bed zat
groetjes dave


dag

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen, dat jullie het heel vervelend vinden als er slecht geluisterd wordt. Ik probeer dan altijd om de aandacht wel te krijgen bijvoorbeeld door zachtjes te gaan praten en het spannend te maken daardoor... soms lukt dat dan dat ze weer goed luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen